lördag 15 september 2012

Lördag!

Frukost-te framför Nyhetsmorgon.

Mmm så god!



God morgon lördag!

Startade denna lördag med en lång skogspromenad med Sally. Kanske bästa
starten på en dag. Stannade till på Maxi och köpte lite frallor, och sedan åkte
jag hem och fixade till lite frukost. Så nu sitter jag här i soffan med te-koppen
i högsta hugg och tittar på Nyhetsmorgon. Har smakat en macarons också.
Mmm så god denna smaken var! Kan varmt rekommenderas!


Go Team Putte go!


Ja och så är det lördag ja, och det betyder Körslaget igen. Ikväll ska
Team Putte sjunga Moves like Jagger  med Maroon 5. Wohooo vilken
bra låt. Hoppas de kan leverera lika bra ikväll som förra lördagen. Och
vet ni vad!?! Joooo...Clara och jag ska till Stockholm och vara med på direkt-
sändningen ikväll!!! Åker med bussen mot Stockholm kl 12 härifrån min
stad. Tjohoo så skoj! Så ni som vet hur vi ser ut....håll span i tv-rutan ifall
ni ser oss *ler*.

Ha en fin lördag för det tänker jag ha *ler*.

Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. Vad skönt med mys morron.Vad skoj att ni ska till Stockholm och vara med i direkt sändningen från körslaget.Vad skoj .Heja Team Putte .Ha en härlig lördag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att se kören live. Hoppas att dom gör bra ifrån sig och ha det nu så himlans kul. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Älskar mysmorgnar!

    Hoppas ni haft det roligt - direktsändningstv är speciellt!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha nu en fin kväll och en bra start på den nya veckan.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Fin kopp! Ha en fin start på veckan som kommer. Kram Nilla

    SvaraRadera