fredag 1 oktober 2010

Friday!

Pulsvärmare från moster och nystylade naglar *blink*.

Bild: vi.sualize.us




Hej hopp!

Ganska nyss hemkommen från nagelvård hos bästa
Emma. Härligt och mysigt as usual.

Ny äter jag lite middag. Idag serveras det något så lyxigt
som stuvade makaroner med falukorv *ler*. Och gott
är det!

Idag visar jag dessa fina pulsvärmare (eller heter det
handledsvärmare kanske) som jag fick av min moster
förra helgen. Blir perfekta för mig nu när hockey-
säsongen drar igång på allvar imorgon och jag ska sitta i
kalla ishallar var och varannan helg framöver. Tack
så mycket Gun!

Nu ska jag snart cykla till staden för att vara med på
after work. Var ju ett tag sen sist. Brukar ju alltid
träna på fredagar, men hoppar över det idag för att
istället dricka ett glas vin, eller två med brudarna
 *ler*.

Ha en fin fredagkväll allesammans!

Kramis/Heléne


1 kommentar:

  1. Hej!

    Ooo du!! Snyggt alltihop!
    Ska med snart börja sticka pulsvärmare.. är så mysigt.. Önskar med jag kunde fixa naglarna.. men jobbet tillåter inte det.. : (
    Snyggt är det med fina naglar.. Ringarna är även dom såå snygga..

    Ha det fin !

    Kram Mia

    SvaraRadera