måndag 15 november 2010

Kom ihåg!





Hej hopp!

Idag har jag beställt 2011 års almanacka. Oj det var kanske
lite tidigt men jag gillar att vara ute i god tid. Jag beställde
den från Personlig almanacka. Hade min första i år och har 
 varit helnöjd med den. Ordning och reda är min melodi så en 
kalender måste jag ha. Man får bestämma färg, text på framsidan,
och designa den en hel del själv inuti. Mina födelsedagar som var
förtryckta år 2010 fanns sparade på företaget så de följer med
automatiskt 2011. Smart va?

Skrivblocket från Green gate har jag beställt här! Får ligga i
köket för att användas till handlarlistor, små meddelanden
till varandra mm. Den fina pennan fick jag med mig hem  
från London förra året.   

Med på bilden är min vita "darling" också. En suverän
liten pryl som alltid är med mig. Tänkte att jag skulle lära
mig att mobilblogga på den. Kan ju vara lite kul om man
tex är bortrest.

Ikväll är det Fotbollsgalan på tv, så det tänker jag titta på.

Kramis/Heléne

7 kommentarer:

  1. Tjusig kalender!!! Smart om inte annat med födelsedatum, jag ärhelt värdelös på att komma ihåg =(
    Och jag är jättemissnöjd med min I phone, den gör som den själv vill tyvärr.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Jag har också köpt nästa års almenacka, det har börjat trilla in klipptider mm inför nästa år så det behövs redan nu för mig. Bra att vara ute i tid också, då kan man välja vilken man vill

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin kalender. Jag brukar vara bra på att köpa kalender men jag är ju inte så flitig på att använda den! =)

    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hoho vännen...Tack för andningen:)Vad jag har missat en massa hos dig, och alla andra också:(. Varför har ni lämnat Alfons? Försökte hitta något skrivet men kunde inte göra det. Jättefin kalender och smart att alla födelsedagar stod från förra året. Den vita raringen kan man inte vara utan. Jag väntar på 4:an i vitt men den verkar inte dyka upp. ZBH har så mycket fint:) gå in på deras hemsida så kan du anmäla dig att ha ett party. Ha det bäst/ Stor kram Anne

    SvaraRadera
  5. Visste inte att det fanns så fina kalendrar och pennor.
    Jag har ingen kalender, problemet är att jag liksom...ja GLÖMMER bort att anteckna allt!

    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  6. Tack för dina vänliga ord inne hos mig.....
    Superfin kalender, såg så vårig o fräsch ut!

    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Finfin kalender!
    Jag har oxå beställt en ny, den mindre modellen detta år, och med egna foton. Min 4:e personliga almanacka, kul!!
    Kramar
    HelenaF

    SvaraRadera