tisdag 14 december 2010

En helt vanlig tisdag.


Diskmedel och disktrasa inköpt i Göteborg.



Hej tisdag!

Asså shiiiiit (som de säger i programmet Cirkus Mölller:))
vilket fint luciatåg det var i stadskyrkan igår kväll.
Otroligt duktiga är dessa elever från estetprogrammet.
Gospelnummret var bland det bästa. Härligt gung i kyrkan
blev det då *blink*.

Idag är det taxi-Heléne som gäller här hemma *ler*.
Nyss skjutsat handbollsbrudar och snart dax att skjutsa
hockeykillar. Men det gör inget, bara kul. Men först ska
jag hinna med att diska med mitt nya diskmedel. Kanske
blir roligare, vad vet jag *blink*.

Kramis/Heléne 

4 kommentarer:

  1. blir det roligare att diska med ditt diskmedel så måste jag oxå köpa det...hihi ha en bra natt på jobbet/kram

    SvaraRadera
  2. Ja diskmedlet gör jobbet liiite skojjigare =)
    Som tur är jag befriad från sådant nu på gott och ont =(
    Vad härlit det lät med luciafirandet, det är mäktigt det där i kyrkan.
    Ha en fin kväll

    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Näpp inga röda här inte, skulle se ut som en transvestit hihi. Vanlig fransk blev det här tråkig som jag är. Vilket fint pepparkakshus, vi har inte gjort något ännu och vilket fint luciatåg. Hoppas att allt är bra. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  4. Underbar disktrasa!=) Å blir det roligare så då måste jag skaffa en dammsugare med glitter eller nåt så kanske jag gör det oftare!;D

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera