fredag 7 januari 2011

Let´s dance, it´s friday!

En av mina fina julklappar.






Hej hopp!

Idag har jag jobbat lite extra hos Eliten. Perfekt att fylla
på komp-kontot med några timmar.

När arbetet var slut och jag hade kommit hem så slängde
Alle och jag ut granen. Jösses vad barr.....överallt! Näe 
tacka vet jag kungsgran som inte barrar så speciellt
mycket. Absolut inte som en rödgran i alla fall. Åkte sedan
till blomsteraffären och köpte några nya blommor. Så
i helgen ska det minsann bli vår här hemma.

Nu väntar jag på att Sally ska äta färdigt, sen blir det en
liten kvällspromenad. Sedan ska jag koka mig en kopp
te. Tänkte provsmaka äppel-tet på bilden ovan. Fick det
i julklapp av min mamma.

Bjuder här på en toppen-bra låt med en av mina stora
favoriter. Hörde den på radion idag när jag jobbade
och tänkte att den kunde passa nu när Let´s dance, som
dessutom är ett av mina favo-program börjar ikväll. Håll
tillgodo med denna skönsjungande kille!

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Mysigt med en god kopp te...det är så rogivande;)
    Lilla Sally är som en godisbit hela hon! Skönt att få ut granen om den barrar, vår gör det knappt;)

    Ha en riktigt skön kväll nu=)
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder med vårkänsla!! Det är så härligt att kolla runt på bloggarna och känna att nästa "årstidsanhalt" är våååår!! Gött!! Ha en tevlig kväll! Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  3. Så mycket fina bilder.tittar och njuter.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej så fina bilder o så mysigt hem!
    Alltid roligt att hitta nya bloggar tittar snart in igen och Tack för den fina kommentaren hos mig ha en mysig dag Kram Tina

    SvaraRadera