lördag 12 mars 2011

♥ Dagens Sally ♥

Vakthund i köksfönstret *blink*.
♥ Finaste vovven ♥
Husse tränar "tass" med den lilla svarta.



God kväll!

Vilken kväll jag hade med brudarna igår. Supertrevligt,
as usual. Och vilken mat vi fick. God förrätt, oxfilé med
en lite annorlunda potatisgratäng som innehöll bl a
soltorkade tomater och till kaffet bjöds det på en ljuvlig
tårta med vit choklad och jordgubbar till. Mums! Tack
snälla ni för en fin kväll!

Idag har Clara och jag delat ut reklamblad på för-
middagen. Arbetet var till förmån för hennes klass
som ska åka på skolresa. Gick fint och Sally fick en
fin morgonpromenad.

Bilderna ovan på Sally har jag tagit idag. Visst är hon
fin vår älskade jycke!

Nu laddar Clara och jag för Melodifestivalen. Ska bli
riktigt kul att se det idag. Alle har vi skjutsat till tjejen.

Må bästa låt vinna!

Kramis/Heléne

7 kommentarer:

  1. Jag är ingen direkt djurmänniska men den hundresen är en av mina favoriter!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att Eric vann.Himla go låt.Vad fin din Sally är .Hoppas att ni får en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Sally står precis som Millie i fönstrena:) Värst var när hon löpte hihi då stod och gnällde i fönstret. Sally är så söt:) Mums vad gott det lät och visst är det kul att umgås. Kram Anne

    SvaraRadera
  4. Jag är inte den som vill ha en hund, men beundrar gärna andras hundar. Din ser verkligen fin ut, tänk att komma hem och det är någon som tittar ut genom fönstret och väntar, mysigt!
    Ha det gott!
    Märta

    SvaraRadera
  5. Vad fin hon är Sally, underbara bilder, men hjälp vad fort hennes päls växer! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej, men vad Sallypluttan ser vuxen ut!! Hon verkar ändå ha kvar pyjamasen(valppälsen):D
    Visst är det kul med melodifestival - så många bra artister att titta på :)
    Kramar Miko (brodern din hälsar)

    SvaraRadera
  7. å, så fin hund! Bara älskar de kloka ögonen på bild 2! Kram!

    SvaraRadera