måndag 29 augusti 2011

På mitt köksbord just nu.



Hej hopp!

Jaha då har en ny vecka startat igen. Är inne på fjärde
arbetsveckan efter semestern. Jösses vad tiden rusar fram.

I helgen hade vi kalas för Clara som har fyllt 13 år. Jag
bjöd på en paj med kantareller och västerbottenost. Den
smakade mums. Jubilaren fick så mycket fint och var mycket
nöjd med sin dag. På kvällen var vi hemma hos T och hans
minsta dotter och hade mysigt.

Igår åkte vi till sjukhuset och hälsade på styvfar/morfar. Och
det var en fröjd att se honom. Betydligt piggare än i fredags
när Alle och jag var där. Så idag har han kommit hem *ler*.

Nu ska jag återgå till mina sysslor här hemma. Håller på med
lite av varje men tog en liten bloggpaus.

Ha en fin kväll!

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Låter som en mysig helg.Med kalas alltid skoj.Vad gott det låt med pajen ,bara så gott.Vad skönt att styfar/ morfar mår bättre och har fått komma hem.Ha en fin kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt är bra med dig? Vet att jag försvann med madame vit bloggen, men jag har en ny =))
    Stor kram Fia

    SvaraRadera