tisdag 1 november 2011

Glad bloggerska!

Min present!

Fint signerad av Leila till lilla mig *ler*!!!



Hej hopp!

Igår ringde mitt ♥ och ville komma hit en stund innan
han skulle träna. När han kom hit så hade han en present
med sig till mig. Jag öppnade paketet och däri låg Leilas
nya bakbok. Inuti var den signerad av Leila her self! Åh
så glad jag blev. Det var nämligen så att en söt liten
arbetskamrat till T hade varit i Stockholm i helgen.
Hon kikar tydligen ibland på min blogg och vet att jag
tycker om att baka och att min stora bakfavorit är Leila.
När hon var i Stockholm så fick hon se att Leila satt och
signerade sin nya bok. Då ringer hon hem till T och
frågar om hon ska köpa boken till mig. T nappar på
idén och kollegan fixar då en signerad bok till mig *ler*.
Såå väldigt snällt eller hur? TACK så mkt kollega C och
TACK till dig T. Tycker om dig♥.

Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dom att fixat det..Ha det gott Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Men såååå gulligt gjort både av T och hans jobbarkompis! Riktigt avis på den boken med hennes hälsning i! Härligt för dig;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig present! Förstår att du är glad!

    SvaraRadera
  4. Vilken glädje man känner (och med all säkerhet T oxå!) när någon blir så genuint glad o tacksam som du nu blev. KUL Heléne!

    Kollega C ;-)

    SvaraRadera
  5. Åh gud vad kul!! En signerad bok från favvisbagerska :), vilken passande present. Bra idé från din T med kollega.
    Kram Suss

    SvaraRadera