torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedagen!

Häftiga Big Ben. Bilden tog jag när vi var i London
för 2 år sedan.



God morgon!

Men hörrni, jag har ju glömt att berätta vad som händer
mig vid nyår. Jag ska åka till London! Tjohoo vad skoj
det ska bli. Det är jag (fattar ni va:)), mitt ♥, Alexander
och hans flickvän som ska dra iväg. Vi flyger från
Köpenhamn tidig torsdag morgon och kommer hem
söndag eftermiddag. På nyårsafton ska vi gå på fot-
boll. Matchen vi ska beskåda är Londonderbyt
mellan Arsenal - Queens Park Rangers. Ska bli häftigt.
Sedan har vi tänkt att fira nyårsafton tillsammans med
Big Ben, London Eye och det maffiga nyårsfyrverkeriet
som brukar vara längs Themsen. Blir säkert en del pub-
besök också under våra dagar där. Känns helt okej
faktiskt *ler*.

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Så spännande! Kul att komma iväg på lite äventyr till nyår :).
    Kramis

    SvaraRadera