onsdag 14 mars 2012

Promenix, hockey och ny nätbutik.

Clara och Sally gör årets första vårskutt:).

Fotografering på G.

Charlie i vårsolen.




Hej hopp!

Visar Er några härliga bilder från Claras och min varma
hundpromenad häromdagen. Vilka underbara dagar det
har varit här hos mig denna vecka. Våren är här!

Alle i ny roll på isen.



Idag blev jag ombedd av sonen att komma till ishallen med
kameran. Hans hockeylag skulle byta positioner på isen så
då ville han att jag skulle föreviga det. Alle som normalt
vaktar målet var utespelare idag. De såg ut att ha
väääldigt roligt. Och mamma skötte sitt uppdrag. Knäppte
väl sisådär en 70 bilder. Hoppas några blir bra iallafall.

Men hörrni! Ni har väl för guds skull INTE missat att 
denna nätbutik har öppnat i veckan. Jag blir helt
sjuk. Vill ju ha massor!

Nu ska jag titta på Sveriges Mästerkock. Sedan åker jag
till Tomas en stund innan jobbet.

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Söta vovvar! Nej,jag har inte missat Leilas butik, har gjortmig lite fattigare.. ;-) kram Mia

    SvaraRadera