fredag 27 april 2012

Härliga fredag!

Tunika från Isay.


Fint spetstyg och träkulor i snoddarna.

Rynkband i ryggen.




Hej hopp!

Jaaaa, då var bästa dagen för veckan här! Och det känns
ännu bättre än vanligt denna fredagen av två anled-
ningar. För det första så kommer Tomas hem imån och
för det andra så är jag långledig till tisdag kväll *ler*.

Idag har jag pysslat lite här hemma. Kl 17 ska jag på
andra spinningpasset för denna veckan. Började ju i
tisdags efter 1 års *ler* uppehåll. Men det gick faktiskt
riktigt bra, och roligt var det också.

Lite senare på kvällen ska jag ut med några brudar och
ha skoj. Vi ska gå på en show med lite lokala förmågor.
Förväntar mig mycket skratt och klackarna i taket. Min
outfit för kvällen blir den nyinköpta tunikan på bilderna
ovan. Investerade den på Hemavila igår. Läcker va?
Till den blire jeans och bruna boots.

Och här kommer en fredagslåt! Något lite tjatig kanske
men lite partystämmning ger den allt *ler*.

Kramis/Heléne

3 kommentarer: