måndag 7 maj 2012

Utanför mitt vardagsrumsfönster.....

......har Häggen börjat blomma så fint.




Hej hopp!

Längsta jobbnatten för veckan är avklarad. Puh så skönt.
Gick lite tungt ibland pga huvudvärk heeela långa natten.
Blä! Men nu känns det bättre.

Idag har jag inte gjort så mycket mera än att laga lite mat
och sedan suttit ute i solen med en kopp kaffe i handen.
Ganska okej faktiskt. Snart ska Tomas och jag dra iväg på
veckans första spinning-pass. Vi ska prova ett pass med en
annan instruktör idag. Hoppas att musiken peppar!

Igår åkte vi lite hoj i det soliga vädret. Men hua vad kallt det
var när man kom upp 90 km/tim. Åkte på lite fina småvägar.
Åh vad fint det är i vår svenska natur nu! Jag njöt där bak
*ler*. Vi stannade till på Frenillas bod som ligger i Skirö,
några mil utanför min stad. Där drack vi gott kaffe i sol-
skenet.

Nähä ni, nu ska träningskläderna på!

Och lite senare ikväll så hejar vi på Tre Kronor som ska
"spöa upp" Danmark i Hockey-VM hihi.

Kramis/Heléne

3 kommentarer:

  1. Fin bild! Så vackert i naturen just nu, det händer mycket...
    Vad duktiga ni är som tränar och ligger i!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Underbar bild. Här hemma gillar vi inte häggen så mycket, både son och man ligger däckade av dess pollen.
    Men vilken underbar syn det är.

    SvaraRadera