fredag 29 juni 2012

Här är jag igen!

Fina hundkex i plåthink som jag har köpt på en
antikaffär för läääänge sedan.



Hej hopp!

Äntligen är jag tillbaka, dock på lånad dator av dottern. Min
har tyvärr havererat igen. Blä blä blä!!! Vet inte än om den
går att laga. Jag håller tummarna så hårt jag kan.

Just nu sitter jag här och väntar på Clara. Hon är på staden
och äter lunch med sin pappa. När hon kommer tillbaka så
ska vi cykla ut till Tomas och hjälpa honom att måla huset...
om vädret vill vara med oss. Ser allt lite hoppfullt ut just nu.
Har varit så dåligt väder för Tomas när det gäller husmålning.
Har ju regnat nästan varje dag så det blir inte så mycket målat
för honom. Men idag hoppas jag att vi kan hjälpa till lite.

Ikväll ska vi åka på fotboll. En av mina arbetskamrater från
nattskiftet spelar så vi ska ut och heja på honom och hans
lagkamrater *ler*. Heja MIF. Sedan händer det nog inte så
mkt mera för mig ikväll. Ska jobba över imorgon så klockan
kommer att ringa vid 5. Pust, men det blir fina extrapengar
till semestern, så det är det värt.

Ha en fortsatt fin fredag.

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Vad kul att du är tillbaka! Näe inget direkt målarväder nu...
    Ha en bra jobbdag imon!
    Kramis

    SvaraRadera