torsdag 18 oktober 2012

Uppror i magen.

Sally sitter i kökssoffan och håller span på fåglarna som
 är i trädgården.



Hej hopp!

Sitter här i soffan för tredje dagen i rad med en mage som är i uppror. Vad
det beror på vet jag inte, men att jag behöver besöka toaletten lite titt som
tätt vet jag iaf *blink*.

Sally har tråkiga dagar nu när matte är lite krasslig och barnen är hos sin
pappa. Men Clara har varit snäll och kommit hit några gånger och gått ut
med henne. Annars ligger hon mest i soffan eller sitter i kökssoffan och
tittar ut genom fönstret. Fönsterbrädan är i perfekt höjd för att vila huvudet
på. Så söt hon är där hon sitter min älskade lilla vovve.

I tisdags fick jag ett mycket roligt samtal av min mamma. Vad hon ville ska
jag berätta någon dag, jag lovar *ler*.

Och förlåt  mig om det kommer att bli lite glesare mellan inläggen här. Har ju
skaffat Instagram som jag berättade om i förra inlägget och det är såå roligt,
plus att det är smidigare än att blogga. Vill någon besöka mig där så heter jag
heltej.

Tjing!

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Stackars dig som är dålig!!
    Har varit på gång att skaffa Instagram sen i våras men som vanligt får jag det inte gjort...
    Krya på dig! Kram Suss

    SvaraRadera