lördag 9 april 2011

Fest med hockeymorsorna.

Kvällens dukning med servetter från Ib Laursen.

Grillplanka från Maxi med plast på ;).

Till kaffet tänker jag servera dessa små skönheter.




Hej hopp!

Idag fixar jag och donar inför kvällens party med hockey-
morsorna. Ska bli skoj att träffas någon annanstans än
i ishallen när våra söner spelar match. Vi har gjort det
ganska smidigt för oss och beställt en grillplanka från
Maxi.

Nu ska jag göra färdigt min nya spellista på spotify sen
blir det en liten promenad med Sally.

Ha en fortsatt fin lördag alla ni.

Kramis/Heléne

6 kommentarer:

  1. Åååå vad fint du har gjort.Vad god mat du har fixat.Åååå vad smarrigt kladdkakemuffins har du gjort eller har jag fel.Hoppas att ni får en trevlig kväll.Vår kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jätte fin dukning! Så mysigt!
    Kladdkakemuffinesen ser sååå söt & god ut.
    Hoppas ni får en underbart trevlig kväll.
    Kram Eleonor!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ vad kul. Jag är också hockey morsa hoppas vi hittar på något nästa år. Ha så kul i kväll kram Sussi.

    SvaraRadera
  4. Låter smaksigt med grillplanka. Jag har aldrig smakat en sån utan bara exotisk planka och Italiensk planka. Efterrätten ser verkligen smarrig ut och jag vet att de är goda. En perfekt bakelse

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Smart med grillplankan!!!
    Jättefin dukning och hoppas ni får en trevlig kväll.
    AC

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig blogg du har.
    Kommer definitivt att titta in här fler gånger :)
    Tack så hemskt mkt för gårdagen.Trevligt sällskap o god mat.
    Detta måste vi "hockey morsor" göra oftare.
    Vi får se om det blir Miami nästa gång......

    Kram Marina

    SvaraRadera