fredag 8 april 2011

Fredagsfika.

Hembakat i formar från Green gate.



Hej hopp!

Veckans bästa dag är här....igen!

Känner mig en aning trött efter ca 4 timmars sömn.
Går oftast upp tidigt på fredagar för att jag ska kunna
somna ikväll.

Här har jag bakat lite blåbärsmuffins som jag tänkte
att överraska Clara med när hon kommer hem från
skolan. Mums!

Fredagsfika


Nu ska jag duka och starta kaffebryggaren för snart
kommer dottern hem. Efter lite fredagsfika så blir det
en promenix till staden med Sally.

Kvällen tänker jag att tillbringa i min soffa.

Ha en fin fredag alla ni!

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Ser verkligen gott ut =) ska ta tag i att fylla vår frys när vi flyttat =)
    Ja äntligen är det fredag igen, ska med mina föräldrar på The Ark ikväll ska bli riktigt kul =)
    Ha en fin dag med fika =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig på att baka!=) Mmm ser så gott ut! Du får kika in i min blogg ikväll ska du få se på nytt fint Greengate vi packade upp igår på Zanlösa!:D

    Kram tjejen!
    Adela

    SvaraRadera