tisdag 31 maj 2011

Balen 2011

Amanda, Alexander och Emeli vid den fina Jaguaren.

Finast!



Hej hopp!

Här är jag igen! Tiden flyger fram, och jag med den *ler*.
Måste ju bara visa Er några bilder från gymnasiets
student-bal som var i lördags. Alexander hade turen att
få dessa två vackra damer på varsin sida. Visst är de fina!

Ja nu börjar det att dra ihop sig till studenten. Nästa vecka
smäller det. Då blir det fest för sonen minsann. Ska bli så
mysigt, trots att det är en del stress innan. Det hör ju liksom
till.

Nu ska jag gå ut och njuta av det underbara vädret innan
jobbet kallar. Endast en natt kvar för denna veckan. Tjohoo!

Kramis/Heléne

9 kommentarer:

  1. Åååå vad fina bilder .Bara så skoj med studenten .Men det är ju jobb oxå men roligt.Jag håller på att fixa innan sonens födelsedag bara så skoj.Härligt att det är så himla gott väder.Ha en skön kväll.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vaad dom är fina!! Vilka stiliga ungdomar!!
    Tänk att den lille plutten har blivit så stor! Så roligt att de har bal.
    Ha det så trevligt och kram till er alla
    Miko

    SvaraRadera
  3. Äntligen är du tillbaka *blink*
    sååå vackra ungdommar, vet hur stressigt det är nu till studenten men jag har ju en extra dag,I Eksjö tar dom studenten på lördag den 11/6..kraam

    SvaraRadera
  4. Så fina de var! Roligt att få se=) Här är det också planering för fullt...på lördag är ju stora dagen;)

    Lycka till med allt!
    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Oj vilka fina ungdomar och glammigt med röda mattan & allt ;) Vi har vår första student nästa år och jag kan tänka mig att det blir en hel del fixande till den festen. Lycka till önskar jag dig och hoppas det blir en underbar dag för alla!

    Kram F

    SvaraRadera
  6. Nej men HEJ Heléne!! Vad roligt att du har en blogg, det hade jag ingen aning om :) Hittade dig av sen slump, länkad på Frenillas bod's hemsida, sen kände jag igen bilden du hade tagit från där du bor!

    Roligt att hitta lite "kändisar" ju :) Ska uppdatera mig lite om vad du skriver om för trevligt i din blogg...

    Tjing, hoppas allt är bra med dig förresten och att studentfest och allt gick bra (och att ni inte regnade bort alldeles).
    kramar Therese

    SvaraRadera
  7. Härligt med studenten , han såg otroligt stilig ut på balen. Har mailat dig, vore bra om du kunde svara på det
    kram

    SvaraRadera
  8. Hej! Vi har mailat dig, men inte fått något svar, kan det ha fastnat i något spam-filter kanske? Kan du snälla höra av dig till oss snarast?

    //Magnus
    Cannolis Kennel

    SvaraRadera