onsdag 13 juli 2011

Mitt sommarkök

Ljuslyktor från Tine K. Köpta hos Julia.

Lampa från Ikea.


Mitt sommarkök just nu.

Servetter från Västergården.



Hej alla mina vänner!

Äntligen har inspirationen och motivationen kommit
tillbaka för att blogga. Vet inte vad som hände, men
lusten försvann bara för detta med blogg. Men nu är
jag här igen och det känns riktigt kul:).

Visar Er lite bilder från mitt kök som det ser ut just idag.
Tycker att det är så fint med ljusblått på sommaren.
Hade en liten fikagäst på eftermiddagen så då dukade
jag med mina nya servetter med texten "Sommar" på.
Visst är de fina?!?

Ha en fortsatt fin kväll alla ni så ses vi snart igen.

Kramis/Heléne

8 kommentarer:

  1. Så ljuvliga ljusa färger i köket. Jag kör ocskå på ljust på sommaren.

    Det är verkligen a och o med datorer på sommaren. Jag har tagit ut min på altanen när jag måste spendera en stund i skuggan.



    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Vad kul att höra ifrån dig!
    Det är ett riktigt sommarkök du har!
    Vilken söt växt du har i fönstret! Vad är det för något?
    Kramar, Helene

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att du är tillbaka! Har saknat dej och dina söta inlägg och goa kommentarer.Himla fina saker du har köpt.Somrigt och fräscht kök.Fina servetter.Ha det gott .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Å där är du ju!=) Tänkte precis på dig igår och undrade vad du var?;) Sååå fint i ditt kök, håller med dig, ljusblått är somrigt!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  7. Vilket ljuvligt kök, verkligen somrigt :)
    Ha en fin kväll, Annika

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder från ditt fräscha fina kök! MÅ så gott stor kram från Maria

    SvaraRadera