onsdag 9 februari 2011

Lillelördag!

I mitt sovrumsfönster just nu.



God kväll!

Hur har ni det i stugorna? I Lilla gårdshuset är allt bara
bra. Clara har precis åkt till sin pappa, Alle tränar och
Sally sover. Clara och jag har firat denna lillelördag med 
att baka en glutenfri morotskaka och den blev jättegod!
Har bakat den kakan många gånger men aldrig provat 
den i glutenfri. Men nu vet vi att den är precis lika god!

Idag har jag skickat vinsten i min tävling till Karin i Falun.
Hoppas att hon blir nöjd, vilket jag tror att hon kommer
att bli.

Två jobbnätter kvar, sen helg igen *ler*.

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin bild ;)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Fin bild och gott med morotskaka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hallå i stugan! Morotskaka låter supergott och vilket fint vårfoto!!!! Kram Marica

    SvaraRadera
  4. Vilken söt vårprimula....
    Hoppas att du får en skön ledighet....

    Stoor kraaam från mig/ Therese

    SvaraRadera