tisdag 1 februari 2011

Och vinnaren är......



GRATTIS Karin Engström!!!


Karin Engström lämnade sin kommentar den 26 januari
kl. 19.54. Hon skrev så här:

"Oj, vilka fina vinster. Jag får hålla tillgodo med 1 lott och
hoppas på stor tur:). Hälsningar Karin E."

Maila mig din adress Karin så kommer din fina vinst
på posten. Håll tillgodo *blink*.

TACK snälla alla ni som ville vara med i min tredje
tävling. Och TACK snälla Frida på HemÅvila för det
fina samarbetet.

Vill passa på att göra reklam för Fridas fina webbutik
som nu har öppnat. Beställer man innan kl. 16 så skickas
varorna samma dag (gäller helgfria dagar). Just nu är det 
också fri frakt!
Besök gärna webbutiken här!

Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. Grattis Karin. Jag får hoppas på lycka nästa gång!
    ~kram ~

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten Karin.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Stort grattis Karin och tack för en fin tävling här! Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis till Karin som vann och tack för tävlingen!
    Nu ska jag ta o kika in i Fridas butik:)

    Ha det bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren.
    Ha en mysig onsdagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera