måndag 30 januari 2012

Födelsedagsmys.

Fina presenterna från Camilla.

Goda jordgubbskolor doppade i choklad döljer sig
i denna fina förpackning.

Muffinsformar från Ib Laursen.



Hej hopp!

Näst sista dagen i 2012 års januari månad. Vart tog
den månaden vägen då??? Men det är ganska bra
att tiden går fort nu, för då är det snart vååååår!

Har ni haft en bra helg? Det har jag, förutom att den har
känts lite aningens ensam pga att T har varit i Sälen med
polarna. Jag har passat på att träffa vänner, pyssla lite
hemma, promenerat med Sally och bara varit.

Idag vill jag visa de fina födelsedagspresenterna som jag
fick av en av mina finaste vänner förra veckan. Nu blir
jag sådär sugen på att baka igen *ler*. Allt är inhandlat
i butiken Zanslösa som finns i grannstaden Eksjö. Visst
är det fint?

Nu ska jag börja att fixa mat så den är färdig när Tomas
kommer hem på lunch. Sedan väntar jobb för mig.

Kramis/Heléne

3 kommentarer:

  1. Vad fina presenter du fick av din vän.Dom formarna är bara så himla söta.Är lycklig ägare till dom själv.Vad härligt att du också haft lite roliga saker för dej när mannen varit borta.Ha en trevlig start på nya veckan.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. De formarna är urtjusiga om man nu kan säga det om formar. Godiset smakade säkert mums. Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  3. Fina presenter som du fick.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera