tisdag 31 januari 2012

Natt igen!

Jag idag:).


Hej hopp!

Har fått ett trevligt meddelande från min chef idag....
jag ska få börja jobba natt igen *ler*. Tjohooo vad bra
och tack snälla chef *blink*. Ska jobba i natt, sedan
börjar jag ordentligt på måndag. Ska bli skönt att få
komma tillbaka till alla goa arbetskamrater igen.


Denna läckerhet ska vi fira med lite senare.



Idag känner jag mig lite sliten. Jobbade från kl 14- 03.00
i natt. Puh! Var ganska trött i fötterna må jag säga efter
13 timmar på ett industrigolv. Men jag fick ju en ledig
dag idag eftersom jag börjar jobba i natt. Så jag har haft
Tomas här på lunch. Mysigt som vanligt. Sedan var min
mamma och jag ute på en 1 timmas promenad med
hundarna. Är så härligt ute när det är några minus-
grader. Precis lagom temperatur var det. När jag kom
 hem så bakade jag dessa läckerheter på bilden ovan som
heter Raspberry coconut pie cupcakes.
Receptet är hämtat ur Leilas senaste bok Hello
cupcake. T och jag provsmakar och firar mitt nattjobb
lite senare när han kommer hit.

Ha en fin kväll alla ni!

Kramis/Heléne


2 kommentarer:

  1. Grattis vad skoj att ha fått tillbaka ett jobb man trivs med.Åååå vad smarriga muffins¨.Ser supergoda ut.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh det blev så nu, grattis till dig hoppas det blir bra. Dråpligt när vi pratade om det nyligen :)
    Jo, du må tro att jag blev orolig för in vovve idag... Usch!
    Ha en bra natt med de gamla vännerna! Kram kram

    SvaraRadera