onsdag 18 januari 2012

God onsdag!

Underbart fat från Västergården.


Passar perfekt som kakfat. Nu ska det minsann bakas
någon dag *ler*.



Hej hopp!

Vill bara visa Er vad jag köpte i söndags när T och jag
var på Frenillas bod. Visst är fatet från Västergården
fint!?! Bultande hjärtat heter denna serien och den är en
av mina absoluta favoriter när det gäller inrednings-
detaljer. Detta är egentligen en mattallrik men jag
tänker ha det som kakfat eller kanske som ljusbricka.
Ljusstaken köpte jag också hos Frenilla.

Ha en fortsatt god "lille-lördag".

Kramis/Heléne


2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!!! Hoppas du hade en fin dag <3
    Åhh den parfymen doftar himmelskt!! Lyckos dig =))
    Ja bultande hjärta serien är verkligen fin, hittade en liten kruka i tvättstugan idag från den. Hade glömt den =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Västergårdens grejer är superfina :)) Kudden är köpt på Lagerhaus.
    Ha det så gott!! Kramar Madeleine

    SvaraRadera