söndag 12 februari 2012

En helt vanlig helg.

Mina semlor.



Hej hopp!

Hoppas att ni alla har haft en bra helg. Min har varit trevlig.
I fredags var jag hos en god vän tillsammans med nya och
gamla vänner. Vi åt och drack gott och myyyycke skratt blev
det *ler*. På lördagen träffade jag min vän Susanne. Vi gick
en skön promenad med våra hundar och tjötade lite. Sedan
åkte jag hem till mitt älskade syskonbarn. Han var på
toppenhumör den lilla sötnosen. Jag matade honom med
gröt och det gillade han skarpt. Jag var tvungen att vara
rapp med skeden, annars gav han ifrån sig små ljud som
säkert betydde att faster var för sölig hihi. På kvällen var
jag hos Tomas och tittade på Melodifestivalen. Jag tyckte
att David Lindgren var klart bäst igår.

Idag har jag tagit en skön sovmorgon. Promenerade en
stund med hundarna mitt på dagen. Fixade till några
semlor efteråt. Mums!

Nu ska jag greja lite här hemma. Kl 20.30 börjar min nya
arbetsvecka. Känns väl sådär måste jag erkänna.

Ha en skön söndagskväll!

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Åh de där såg smarriga ut!! Här har det bakats oxå.
    Kul att du fick träffa lille Hugo. Jag hade fullt upp med 6-veckors bebisen :)
    Ha en så bra jobbnatt det går... Höres! KRAM

    SvaraRadera
  2. så goda semlorna ser ut.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Åhh va gott det ser uuut!! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag gillar ju att läsa din blogg och har börjat läsa runt på lite andra bloggar och har insett att blogglovin är jättebra.. inget du är sugen på att skaffa till din blogg?
    Kram Michaela

    SvaraRadera