torsdag 23 februari 2012

Soliga dag & babylycka!

Wihaa vilket härligt vårtecken. Bilden har jag lånat från en
god vän. Blommar så fint i hennes trädgård *ler*.



Hej hopp!

Vilket underbart väder det har varit här i min stad idag!
Strålande sol och ca 10 grader varmt. Härligt! Våren är
på väg *ler*.

Låg ganska länge i sängen idag när jag var ledig. Åkte ner till
staden vid lunchtid med Alle och en polare till honom. Vi gick
till ett place som serverar dagens. Jag åt raggmunk med fläsk.
Mums!

På eftermiddagen promenerade jag en runda med Sally. Så
skönt väder! En härlig ledig dag med andra ord.



Första bilden på den lilla! Foto: Kungahuset.se 


Men vilken underbar nyhet man vaknade till idag! En liten
prinsessa är född! Kl 04.26 i morse föddes hon, 51 cm lång
och 3280 gram tung. Lyssnade på prins Daniels känslo-
samma presskonferens. Han sa: " Mina känslor är all over
the place". Bilden ovan är så fin. Alla som är föräldrar kan
nog känna känslan när man nervös men lycklig ska lämna
sjukhuset och fara hem med en ny liten familjemedlem.

Grattis till de nyblivna föräldrarna!

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Hej Heléne!
    Det låter som du hade en riktigt mysig ledig dag igår:)

    Ja, visst är det kul med den nya lilla prinsessan, vad lyckliga de är Viktoria o Daniel!
    Nu ska det bli spännande att få höra vad hon ska heta:)

    Ha en skön helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera