söndag 26 februari 2012

Hugo Sigge

Att ligga i famnen är ingen hit när man är 6 månader *ler*.



Hej hopp!

Vilken underbar dag jag hade igår. Var på ett sååå fint
och trevligt dop då mitt syskonbarn döptes. Huvud-
personen var på toppenhumör hela långa dagen. Tack
snälla Mattias, Ulrika och inte minst lilla Hugo för att vi
fick vara med och fira denna fina högtidsdag med Er.

Idag har solen varit framme hela dagen. Jag har varit
ute och promenerat med min hund, blivit bjuden på fika
på ett mysigt ställe utanför staden och träffat min gamla
barndomsvän. Vi har känt varandra i 38 år (tror jag att
det är)! Hon bor i Stockholm sedan många år tillbaka
men vi brukar försöka att ses när hon är hemma här
hos sina föräldrar. Lika trevligt varje gång.

Nu ska jag äta lite för snart startar min arbetsvecka.

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Så mysigt med dop. Lille Hugo, han klamrar sig fast i prästrocken för säkerhets skull :)
    Här var vi lite sega igår sen fredagkvällen ;)
    Ha det så bra på jobbet. Kramis Suss

    SvaraRadera