måndag 3 september 2012

Nytt från Green Gate.

Kökshandduk, grillvante och servetter i serien Camille dusty blue.
Köpt hos Elsas hem.

Läcker grillvante.

Snyggt märke i jeanstyg.




Hej hopp!

Då var första och långa natten avklarad på jobbet. Gick riktigt bra för oss
alla och mycket fick vi gjort.....tycker vi själva iaf *ler*. Sov till framåt 12-
tiden. Känner mig lite trött men inte så mycket som jag trodde.

Sitter hemma i mitt Lilla gårdshus. Utanför är det 5-årskalas för grannens
flicka. Många söta barn här utanför mitt fönster. Har lovat att komma ut och
fotografera dem lite så det ska jag snart göra.

Men vad tycker ni om mina nya inköp från Green Gate då? Hur snyggt som
helst tycker jag. Ett av de snyggaste mönster jag har sett från Green Gate. Nu
fick jag stor lust att ta bort det röda jag har i köket och göra blått/höst istället.
Måste ske någon dag!

Nu ska jag och kameran gå ut till alla fina barn!

Kramis/Heléne

11 kommentarer:

  1. Jätte fina nya grejer från Green Gate!
    Super härliga!
    Skönt att din första natt gick bra på jobbet.
    Ha nu en fin eftermiddag i solen!
    KRAM ELLE

    SvaraRadera
  2. Bara så fin grejer från Green Gate.Kanon snygga!Härligt att första natten på jobbet gick bra.Ha en skön dag i det underbara vädret.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Fina saker du klickat hem!!! kul med lite förändring!
    Vi får väl se sedan!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Så fina saker du har shoppat!
    Alltid kul med lite nytt och nu är man sugen på att göra höstigt.

    Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Helt ljuvligt tyg! Vackra färger....man blir lycklig av att bara titta på bilderna.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Varje gång jag går förbi Anna-K i Jönköping tänker jag på dig. Undrar varför, kanske för att de har fullt av Green Gate-prylar i sina skyltfönster ;)

    SvaraRadera
  7. så fint.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. You can training at any time, one thing that you just cannot do inside the health and fitness center.


    Look at my web page - free weights for sale used

    SvaraRadera
  9. Why use inefficient gymnasium products when you may have
    a person at home?

    Stop by my webpage; www.getfitnstrong.com

    SvaraRadera
  10. With all of these devices costing quite a packet, it gets a huge work to choose
    the ideal a person for us.

    Here is my web blog mouse click the following website page

    SvaraRadera