söndag 2 september 2012

Söndag!

Många ljus är tända denna gråa söndag!

Doftljus med vanilla-doft.



Hej hopp!

Idag är det grått och trist här i min stad. Har nyss tagit en varm och lång dusch, och
nu sitter jag i soffan med många tända ljus runtomkring i mitt vardagsrum. Har bl a
tänt mitt nya doftljus som doftar lite vanilj. Luktar så där lagom av det. Jag är inte så
förtjust i doftljus annars men detta funkar för mig.

Igår hade vi ett så jättetrevligt firande av vår styvfar/morfar/farfar/pappa. Vädret var
med oss hela eftermiddagen och kvällen, alla var på gott humör, maten var toppen och
jubilaren var mer än nöjd. Bäst!

Såå fina idag!

Underbar färg!



Måste bara få vara lite tjatig och visa några bilder på mina Gladiolus som jag köpte i
fredags. Titta så fint de blommar nu! Fick tips på blomsteraffären att klippa av
topparna lite. Gjorde som hon sa, och visst är de finare nu än när de blir en liten
böj på dem upptill och där nästan aldrig blommorna slår ut.

Nu ska jag åka till skogen på en liten hundpromenad. Sedan kommer jag att ägna
resten av dagen åt att göra ingenting. Ikväll kl 20.30 så börjar jag på mitt nattskift
igen, så därför tycker jag att jag kan slappa idag....because I´m worth it *blink*.

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Låter som en fin söndag, vackra gladiouler.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig söndag.Lycka till i kväll när du byter skift.Önskar dej en skön söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Din flowers är helt underbara och vilken mysig tripp ni hade till Kalmar! Gillar såna små utflykter som innehåller det mesta;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har det bra på ditt nattskift!

    Ser ut att haft en mysig helg med kalas och mys med ljus! Det är det som hör hösten till, att tända ljus, bada och duscha varmt...och nu har ju hösten gjort sitt antågande!

    Ha en fortsatt bra kväll och natt!
    Kram

    SvaraRadera