fredag 29 januari 2010

Formar




Tjingeling i vintersolen! Hoppas allt är bra med Er alla. Jag mår prima. Sitter här vid köksbordet med min dotter. Hon har studiedag idag.

Igår hade jag en mysig kväll här hemma. Vi är tre tjejer som träffas med jämna mellanrum på mat -och pratjunta:). Då äter vi gott och "snackar" heeela kvällen. Jag bjöd dem på paj med getost och kyckling, mitt hembakade focacciabröd och till kaffet dukade jag fram en varsin liten semla. Vi hade trevligt som vanligt. Jag längtar redan till nästa träff.....om sex veckor.

Idag har jag fått ett litet mysigt paket på posten från Klara färdiga gå. Finfina bakformar. Gissa om jag får lust att ta fram favoritboken "A piece of cake" nu. Får nog bli lite bakning i helgen.

Ha en härlig fredag kväll.

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. roligt att läsa om hur du bakar och pysslar.... di hemsida är jättefin/kram Christina W

    SvaraRadera