söndag 17 januari 2010

Kalas



Hejsan på er alla där ute!

Hoppas att ni mår bra och att helgen har varit fin. Själv har jag haft det gott. Igår var jag på en spännande hockeymatch där "vårat" lag gick segrande ur striden. På kvällen var det Robinson som gällde på tv. Nu har jag haft lite födelsedagsfika, och min gäster har precis gått hem. Bjöd hit dem på 11-kaffe. Blev ingen tårta utan mina nybakade semlor istället. Alltid trevligt att träffa nära och kära. Nu ska det snart lagas mat och sen är det dags att börja "ladda" för en ny arbetsvecka.
Ha det gott!

Kramis/Heléne

4 kommentarer:

  1. Å himla goda var semlorna också!
    Hälsar en av gästerna

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med kalas, och vad smarriga dina semlor ser ut!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat en ny favoritsida. :)
    De semlorna såg väldigt smaskiga ut, jag blev också sugen på att baka semlor.....

    Kram Suss

    SvaraRadera