lördag 30 januari 2010

Muffins







God lördagseftermiddag till Er alla!

Idag har min dotter bakat. Det blev glutenfria kladdkakemuffins. Vi hittade ett recept på nätet. Hon har varit jätteduktig, men vi får väl erkänna att jag har garnerat dem. Nu sitter hon i en bil på väg till Jönköping för att spela handboll. A har nog snart spelat färdigt sin match.

Ikväll är det finalen i Robinson. Ojojoj vad jag längtar!!! Bara inte 4an krånglar ikväll igen. Grrrrr säger jag då.

Och äntligen är presenten fixad :).

Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. Oj, vad goda de ser ut!!!!
    Hoppas att handbollen och hockeyn gick bra / Kristina

    SvaraRadera
  2. Clara, vilka fina muffins du har bakat. Nu är det bara 3 veckor kvar!!
    Kram
    mormor

    SvaraRadera
  3. Jag har bakat Leilas lavendelmuffins en gång. Utséendemässigt lika de du gjorde. Gott!

    SvaraRadera
  4. Att du är så duktig att baka, då vet jag vad du ska få göra när du hälsar på. Kram gammel moster

    SvaraRadera
  5. mmmmmm...ser riktigt,riktigt goda ut, vill nog låna clara någon dag hon verkar ju vara proffs på muffins/ Christina.W

    SvaraRadera