torsdag 20 maj 2010

Blommande träd

Först vill jag tacka för alla snälla och gulliga kommentarer här på bloggen. Det är bl a dessa små rara ord från er därute som gör det så inspirerande att skriva här på bloggen. Tack är en gång!



Hej hopp!

Här kommer ett litet snabbt inlägg från en ganska trött Heléne. Har sovit alldeles för lite två dagar i rad, så det straffar sig till slut.

Är ganska nyss hemkommen från staden. Har varit på lite härlig nagelvård hos Emma. Går till henne varannan/var tredje vecka och gör nagelförstärkning. Känns både lyxigt och skönt att unna sig detta. Och sen blir det ju snyggt också *ler*.

Bilderna idag kommer från mitt köksfönster. Plockade dessa kvistar i Ms trädgård igår. Vet inte vad det är för sort, men fint är det tycker jag. Blir några små bär på trädet sa hon. Och de går förmodligen att äta för hennes pappa hade smakat förra året och han verkade att må bra för jag träffade honom igår *blink*.

Nu ska jag fortsätta att titta på Tre Kronor som spelar mot Danmark. Ledning 1-0 till Sverige.

Ha en fortsatt skön kväll!

Kramis/Heléne

8 kommentarer:

  1. Tack själv!
    Har också sovit för lite den senaste tiden, fast jag varje kväll säger att jag ska lägga mig tidigt. Ikväll skiner solen äntligen igen, så nu tänker jag säkerligen INTE lägga mig tidigt!
    Sov nu lite, så att du är utvilad till helgen!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Mmm de ser ut att lukta gott, vad härligt det är med levande blomster i sitt hem!

    Kram,
    Angelica

    SvaraRadera
  3. Härligt med egentid,Hoppas att naglarna blev fina.Vad fina bilder .Bara så underbart ute nu.Önskar dej en fin kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Men man kanske inte ska sova så mkt nu :)
    Håkan

    SvaraRadera
  5. God morgon!

    Dina kvistar är underbart vackra!

    Jag skulle också vilja gå och fixa till mina naglar sådär med jämna mellanrum men unnar mej inte det. Men det är SÅ fint med vackra välvårdade naglar!

    Hoppas du fått sova ut och kan njuta av en härlig helg - kram!

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackert! Älskar att plocka in kvistar från trädgården, sommar som vinter. De ger ett sånt liv i hemmet!

    Roligt att du vill vara med i min tävlig! Ha en trevlig helg!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Hej svejs! Så fint du har det i ditt köksfönster, och vad lyxigt det låter med att få naglarna fina....Önskar dig en Trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Tack snälla du själv!! Du är ju själv så gooe!!

    Nagelvård! Vilken härlig lyx att unna sig.. Nått är man väl värd..

    Vackra bilder!!

    Hoppas du får igen sömnen..
    Ha det gott!!

    ♥Mia

    SvaraRadera