söndag 30 maj 2010

Mors dag!



♥ ♥ ♥ Grattis mamma på Mors dag! ♥ ♥ ♥. Idag tänker jag lite extra på min mamma som befinner sig på Azorerna och förhoppningsvis har det varmt och skönt.




Hej hopp!

Igår var jag i gårdsbutiken/caféet igen. Och lite kunder hade vi allt som både shoppade och fikade *blink*. Ebba fick sköta café-försäljningen utan Clara för hon var med sin pappa och shoppade. Och ääääntligen hittade hon ett par svarta Converseskor. Som hon har väntat och längtat efter ett par sådana *blink*. Efter stängning av butiken käkade Marie, Ebba och jag thai-mat tillsammans. Mums vad gott det var. Sedan åkte vi till Maries föräldrar och drack en kopp kaffe. Kvällen tillbringade jag alldeles själv i soffan med min lilla laptop i knäet och ett glas vin.

Nu är jag ganska nyss hemkommen efter ytterligare en dag i butiken/caféet. Faktiskt inget regn idag, så dynorna kunde ligga ute heeela tiden *blink*.

Nu är det matlagning som gäller, sen slapp i soffan tills jobbnatten väntar.

Jag vill även säga Grattis till Tysklands Lena som van Eurovision song contest igår. En cool tjej med en cool låt!

Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Jag tar väl åt mig lite av gratulationen...som "representant" liksom! *blink*

    När du läst ut tidningen kan du väl skicka den till mig!

    Kul att ni hade kunder, hoppas att det fortsätter så!
    Ha en skön mors dag!
    Kram Elle

    SvaraRadera