lördag 17 juli 2010

Saft & bullar



Hej hopp!

Här rullar semestern på för fullt. Snart har första veckan passerat, och den har varit riktigt riktigt skön.

Idag har vi haft regn och åska här i småland (ja hos mig iaf). Men det var ganska skönt med en mulen dag tycker jag för då fick jag en hel del gjort. Jag har bakat bullar och gjort flädersaft. Känner mig faktiskt ganska duktig *ler*. Ikväll så bakade jag och Clara lite till. Hon rullade måååånga chokladbollar och jag bakade glutenfria cupcakes. Håll med om att vi har varit flitiga idag *blink*.

Nu är det dags för mig att försöka sova.

Kramis och sov gott/Heléne

4 kommentarer:

  1. Ååå jag blir så sugen på nybakta bullar!=) Visst är det mysigt att baka, jag gillar det massor bara man har tid! Flädersaft är ju så somrigt och gott!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Nybakade bullar och kall mjölk....lovely...!kram

    SvaraRadera
  3. Ni har varit så duktiga att jag får dåligt samvete. Jag hade tänkt baka jag med, men var så trött att jag slumrade till - halva (hela..?) eftermiddagen istället. Nåja köpta industribakade kakor går ner de med i nödfall...*ler*

    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  4. Hej

    Tack för receptet på kycklingen du hade som inlägg för ett tag sedan. Vi hade med den som en av rätterna på våran fest och den var mycket uppskattad. Allt gick åt.

    Kram karro

    SvaraRadera