fredag 3 september 2010

Fredag - bästa dagen



Skålen fylld med Ahlgrens bilar (som jag snart har ätit upp hihi) är köpt på Lagerhaus i Göteborg.




Här ligger bloggerskan och pustar ut efter spinningen *blink*.



Hej hopp!

Veckans bästa dag är här.....och snart är den slut. Fjärde arbetsveckan efter semestern ligger bakom mig. Vart tar tiden vägen? Men som man säger.....tiden går fort när man har roligt *ler*.

Idag har jag pysslat med mina ramar som jag målade färdigt härom kvällen. Det blev riktigt fint på väggen, trots att det inte blev vitt. Visar bilder morgon.

Just nu ligger jag här i soffan och dricker en cider. Har kämpat mig svettig på ett spinningpass, så jag tycker att jag är värd det *blink*. Barnen har gått till sin pappa, så nu blir det en ensam vecka för mig.

Vill avsluta dagens inlägg med att tacka Er för alla fina kommentarer som jag får här på bloggen, och även på mail. Tack snälla ni! Det värmer mitt hjärta ska ni veta.

Ha en skön fredagskväll önskar jag Er alla!

Kramis/Heléne


5 kommentarer:

  1. Så mysigt du har det! Väl värd en cider ja, absolut!=) Tittade på den skålen på Lagerhaus i Halmstad och ångrade att jag inte köpte den! Jättefin;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt du har det.Härliga bilder.Mysigt nu och tända mycket ljus och mysa.För ljus går det åt men det är ju bara så härligt .Ja gott med en cider och lite goa bilar som fredagsmys.Fin skål.Ha det bäst Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé...att lägga upp fötterna och skämma bort sig med mindre nyttiga saker.
    Jag är "nästan" ensam hemma. Har "bara" två barn hemma, alla andra är på tur.
    Tur för mig, för en kväll för sig själv är rätt skönt ibland.
    Fjärrkontrollen är MIN ikväll!! *fniss*
    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  4. Du var absolut värd cidern igår efter spinningpasset....BRA JOBBAT ;) Vill bara säga det än en gång...det är jättekul att läsa din blogg och följa din vardag, med text och bild....kram

    SvaraRadera
  5. Den är verkligen jättesöt den rosa skålen! Varför köpte jag ingen... :(. Ses vi på derbyt i em? Hör av dig om du vill ta sällis. Kramis Annika

    SvaraRadera