lördag 4 september 2010

Mina svarta



De färdigmålade ramarna





Halloj lördag!

Sitter här i vita soffa och dricker mitt morgonkaffe och bloggar. Kaffe på morgonen - yes! Har precis sett och lyssnat på Erik Hassle som var med på Nyhetsmorgon. Han sjöng en akustisk version av Standing where you left me. Mmmm så bra!

Idag spelar Alles hockeylag sin första träningsmatch här i hemma-hallen. Vet inte än om han ska stå (han är målis alltså), men åker nog och tittar ändå. Suget efter en kall ishall är stor så här efter sommaren så jag vill gärna känna ishalls-feelingen, och höra ljudet av puckarna som smäller i sargen *ler*. Haha jag är nog lite hockey-skadad tror jag!

Idag bjuder jag på några bilder på mina nymålade ramar. Visst blev det snyggt!?! Och jag blev kanonnöjd med svart!






Mina nymålade ramar pryder sovrumsväggen så fint. Alla bilder i ramarna är tagna här.



Nu ska jag njuta av en solig och fin höstlördag.
Kramis/Heléne

5 kommentarer:

  1. Underbart att börja dagen med gött kaffe på morgonen.Bara så gott.Dina tavlor var ju superfina .Ha en härlig lördag vännen Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefina foton och ramar! Tycker det är så snyggt med samlade foton i svarta ramar mot det vita! Funderar själv på att göra en sån vägg=)
    Yes, jobb i natt och jag hälsar Å om hon är i tjänst=)
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Fint det blev med svarta ramar... svart e min favvisfärg!!! Det blev visst ingen AW i fredags...:( hur ser det ut för dig på fredag som kommer? Kram Marica

    SvaraRadera
  4. Hej va fint det blev med svarta ramar i ditt sovrum. Jag har också en vägg i min hall med svarta ramar. Fint när det bryter av det vita :)
    ha en skön lördagskväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Åh, vad snyggt det var att bryta av med svarta ramar, riktigt effektfullt!

    Ha en skööön söndag vännen! Kram Therese

    SvaraRadera