söndag 26 september 2010

Sköna slappa söndag

Dessa fina ord hörde jag på radioprogrammet Karlavagnen natten mellan
torsdag och fredag. En lyssnare ringde in till programmet och sa detta.
Så sant. Det ska jag leva efter från och med nu *ler*!!!



Hej hopp!

Jaha nu var snart denna helgen också till ända. Tiden
bara rusar iväg!

Idag tog vi en skön sovmorgon, ja två av tre iallafall. Dottern
cyklade iväg till en kompis innan vi andra två hade gått
upp *ler*. A och jag åt en god frukost framför tvn.

Har inte gjort så mycket idag mer än tittat på repriserna av
Idol från förra veckan och lagat lite mat. Och inatt har jag semester!
Så jag tänker faktiskt dricka något gott bara för det. En iskall 
Staropramen kanska *blink*.

Sen hälsar jag ytterligare en följare varmt välkommen
hit till Lilla gårdshuset *ler*!!!

Vad tycker ni om min nya header förresten?

Kramis/Heléne 

4 kommentarer:

  1. Kanonsnygg header!!! Verkligen läcker. Vill också ha en ny men har nada inspration att knåpa ihop något =(
    Hahha ja bli inte förvånad om det ligger en bulle i paketet =)
    Har haft storbak nu, frysen är helt ärligt knökfull nu, Jimmy misstycker ICKE =)
    Ha en fin kväll
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Jättefin header, vad duktig du är!=)
    Myskväll nu då när vi andra har "måndag i morgon"=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vad fin och nyrenoverad din blogg är!! *ler*
    Jag vet inte hur alla bär sig åt med olika storlekar och stilar på texterna. Men jag kan ju inte förstå allt. Jag är glad att jag lyckades klämma in EN bild i headern! *ler*

    Önskar dig en skön start på veckan!!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Första gången jag slinker in hos dig. Fin header och trevlig blogg du har. Lägger dig till min blogglista så att jag inte missar något.
    Ha en bra dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera