fredag 12 februari 2010

Färdigt skafferi......nästan



Nu är jag färdig i mitt skafferi......nästan iaf. Golvet är ju kvar att fixa i ordning men det får vänta tills handen är iordnigställd;). Storstädade där inne förra helgen och kastade bl a mjöl som var gammalt sen flera år tillbaka, pantade burkar och slängde papper. Har även satt upp hyllbanden i papper som jag har köpt på Tradera. Passar så fint i mitt gamla skafferi. Har även hällt upp mjöl, pasta och gryn i fina burkar. Blev så fint. I mitt skafferi får jag inte bara plats med specerivaror, utan även med en frys, microvågsugn, pappers -och tomglasinsamling och krukor. Inte bara fint alltså, utan även praktiskt!
Ikväll är C och jag bortbjudna till en av alla mina goda vänner. Lite mat, lite vin och Let´s dance. Ska bli trevligt.
Må gott alla!!!
Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Underbart skafferi!!!! MEN hur vet du nu när datum gått ut på torrvarorna????
    Vilken otur du har med din hand, typiskt när man ska fixa lite! Hoppas den läker fort, spinna måste väl gå ändå....
    Trevlig helg!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Åsa! Tejpar fast bäst före datum i botten på burken.
    Trevlig helg till dig också!

    SvaraRadera