måndag 1 februari 2010

Gästbloggerska ;)





God kväll!
Idag har jag en liten gästbloggerska här. Jag har lovat min dotter att hon ska få göra ett inlägg idag, så håll tillgodo;).

Idag har jag och mamma varit hos två söta hundar Svea och Chippen.Nu ska vi snart titta på familjen annorlunda och äta popcorn.Men vet ni om tre veckor så ska jag mamma och mormor åka på melodifestivalen i göteborg det blir kul.OOOOJJJJ vad jag längtar :).då är bårde Alcazar och Darin med:).Idag har jag lovat mamma att jag ska städa mitt rum oftare.

Hälsningar Clara!

6 kommentarer:

  1. Clara, jag längtar också till den 20 februari, på lördag är det bara två veckor kvar.
    Jag förstår att mamma blir glad när du har lovat att städa ditt rum.
    Kram
    mormor

    SvaraRadera
  2. Hej Clara, Vad kul med Melodifestivalen! När Lisa var lika gammal som du är nu var vi också och såg det live, Lisa tyckte det var jättespännande. Du får hålla ögonen öppna efter FAnny! Hon ska också åka dit - kanske ni ses..
    //Åsa

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt också varit på melodifestivalen, genrep i Globen :). Det var riktigt kul! Det var för några år sedan, kom inte ihåg vem som vann...men Nanne var med med "Kom och håll om mig". Hoppas du håller ditt löfte nu då ;) (bättre än Emilia... ;)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Du är ju lika duktig som mamma på bloggen, kul att Chippen o Svea fick vara med :)!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Hej Clara! Vad duktig du är på att blogga. Det måste varit kul att hälsa på Chippen och valpen Svea. Var hon busig? Och sen undrar jag om mamma åkte skidor i Kettilsås i söndags...?
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Haha du Annika! Mamma kan svara själv att hon åkte faktiskt skidor:)

    SvaraRadera