lördag 27 februari 2010

Vita skor


Hej på Er alla!

Här är det takdropp och blaskiga vägar. Då blir jag glad:).

Idag åkte Clara och jag till stan på förmiddagen. Började med att besöka fiket. Sedan var jag och fixade till mina naglar hos världens bästa Emma. Det var första öppetdagen på hennes salong och jag trooooor att jag var första kunden. Naglarna blev snygga som vanligt. När de var färdigfixade shoppade jag ett par vita converse. Dottern blev avis, men jag har lovat henne ett par också. Hann även med en liten runda på en loppis. Därifrån fick jag med mig två glasburkar till mitt skafferi. Nu ska vi äta lite lunch för att senare ikväll äta kycklingfilégryta med fetaost, coctailtomater och ruccolasallad i.

Ha en fortsatt skön lördag.
Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. I love converse! Shoppade ett par förra sommaren ;-)
    Kramar
    HelenaF

    SvaraRadera
  2. Jag har både ett par blå/vit-randiga, ett par röda, ett par svarta och ett par, just det, vita Converse. Så man kan nog påstå att även jag gillar den sortens skor ;)

    SvaraRadera