lördag 13 februari 2010

Hemma hos....

God lördag till er alla.

Har haft lite taxirörelse här på fm. Först skjussade jag A till bussen för bortamatch med J20 och sen körde jag C och hennes kompis till skidbacken för lite slalomåkning. Men nu sitter jag äntligen här med en god kopp kaffe och pysslar med dagens blogginlägg. Tycker det är så himla skoj att blogga.
Igår kväll var dottern och jag bjudna till en väldigt god vän till mig. Vi åt tacos, drack lite vin (hihi inte C förstås) och tittade på Let´s dance. Vi hade en toppenskön kväll. Hon och hennes familj har nyligen byggt ut/renoverat sitt hus och det är så läckert. Har fått lov att visa några bilder från deras hem. Tyvärr så ser ni ju inte skillnaden från förr, men jag kan tala om att man fattar inte att man är i samma hus. Håll tillgodo med dessa sköna bilder även om inte bildkvalitén är så bra.
Ha en fortsatt härlig lördag!
Kramis/Heléne

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är! Kändes konstigt att se sitt hem på nätet.... :)
    Jag tyckte bilderna blev bra och tack själva för trevligt sällskap! Kram Suss (o Gurra o vovvarna)

    SvaraRadera