fredag 5 februari 2010

Mitt skafferi

Freeeedag! Den är väldigt välkommen efter en arbetsvecka på dagtid.

Startade min lediga eftermiddag med att bli ompysslad av världens bästa nagelfixare;). Ikväll blir det after work en stund med några vänner, sen Let´s dance.

I helgen ska jag göra iordning i mitt skafferi. Rensa bland mjöl, kryddor osv, sätta upp hyllband, slänga skräp, panta burkar mm. Hjälp vad det ser ut där, men bara några dagar till, sen är det fint. Visar lite foton på det färdiga resultatet sen.





Ha en härlig kväll alla mina bloggvänner.
Kramis/Heléne

6 kommentarer:

  1. Åhh va roligt att ha hittat hit!! Fin blogg du har! Tack för en alltid lika rolig After Work! Kram kram //Marica

    SvaraRadera
  2. Fint! Trevlig helg! kram HelenaF

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket till både Marica och Helena;)!

    SvaraRadera
  4. Du är ju estetiker ut i fingertopparna!!!
    Kram / Miko

    SvaraRadera
  5. Hittade precis din blogg... jättefin!
    Kram Eleonor

    SvaraRadera