söndag 7 februari 2010

Kökssoffan


Sköna söndag är här igen. Har haft en lat förmiddag med frukost framför Nyhetsmorgon under en skön filt.

Vad tyckte ni om Melodifestivalen då? Det är rätt låtar som är klara för Globen iaf.....tycker jag. Dolph var ju helt suverän!

Idag har jag fått hjälp av en vän att hämta hem min kökssoffa som hon har lånat ett tag. Åh vad fint det ska bli i mitt kök:). Ska sy lite kuddar till den och klä om köksstolarna. Är på jakt efter en tallrikshylla att sätta på väggen. Kanske finns någon som har en över;)?

Nu ska jag fortsätta mitt skafferi-projekt, sen är det snart dags att börja ladda för en jobb-natt.

Ha en fortsatt bra söndags och håll gärna tummarna för min dotter som spelar bortamatch i handbollen just nu;).

Kramis/Heléne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar