torsdag 24 juni 2010

Girls :)



Hej hopp!

Här fixas det för fullt inför kvällen för här nalkas det tjejträff *ler*. Maten ska lagas, salladen ska skäras, rosévinet ska kylas mm mm. Efterrätten är redan klar som ni ser på bilden. Receptet är hämtat från ICAs tidning Buffé. Det är en enkel mandelbotten som jag har brett lemon curd ovanpå. Och så massor med jordgubbar såklart! Som tillbehör ska jag servera vispad grädde.

Imorgon far jag och barnen till Norrköping/Söderköping för att hälsa på min bror och pappa. Kanske att det kan bli en tur med båten.

Ha nu en riktigt fin midsommarafton alla mina vänner!

Kramis/Heléne

8 kommentarer:

  1. Detsamma och smaklig dessert! *ler*

    SvaraRadera
  2. Sluta frestas så....*dreggel*

    Ha en jätte-super-duper-skön midsommar!!

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med tjejträff.Hoppas att ni får en superkväll.Önskar dej en Glad och Härlig Midsommar .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. mmmmmm....den ser riktigt god ut, ha en riktig trevlig midsommar/kram

    SvaraRadera
  5. Ha en bra midsommar i Norrköping, och kör försiktigt.

    Kram // mamma/mormor

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Hoppas du haft en härlig midsommarhelg!
    Tårtan ser riktigt läcker ut. Mumsigt god kan jag tro!

    Vi har släkt här över midsommar från Norrköping :)

    Kram Milla

    SvaraRadera