tisdag 8 juni 2010

Sommarfest

Clara på väg till sommarfesten med klassen


Hej hopp!

Idag har Clara och jag varit på Maxi och handlat. Vi shoppade bl a den lilla kylbagen som är på bilden ovan. Visst är den fin?!? Helt perfekt för den lilla utflykten. Och billig var den också. Endast 29:90! Fynd kallar jag det:)!

Just nu är jag ensam hemma. Har skjussat A och tre grabbar till hockeyträningen. Den är i full gång nu med minst 3 träningar/vecka. Clara är på sommarfest i sin klass. Hoppas hoppas att de klarar festen utan regn!!! Själv ska jag luta mig tillbaka i fotöljen här i min blogghörna och kika runt hos er, alla mina favoritbloggerskor *blink*.

Kramis/Heléne

12 kommentarer:

  1. det va faktiskt kul på sommarfesten(:Clara

    SvaraRadera
  2. Jag minns cykelutflykterna vi gjorde med skolan. Det var riktigt kul. Idag har jag inte ens cykel längre... :(
    Fast det är rätt jobbigt att cykla här i "bergen".

    Hoppas att du har en skön och avkopplande kväll!
    Jag ska lägga barnen nu och försöka komma tidigt i säng jag med. Försöka.
    Sköt om dig!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Jag hittade till dig via Elles blogg!
    Åhh, din Clara har en sådan cykel som jag drömmer om? Den är jätte fin och den söta kylväskan "kronar" den hela..
    Nu ska jag kika lite runt i din blogg!!

    Hoppas du har en fin och skön hemmakväll!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig kväll!!
    Kram Erika

    SvaraRadera
  5. Härligt inlägg.Önskar dej en skön kväll .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Ville bara kika in o önska dig en härlig dag!/Kramisar Linda

    SvaraRadera
  7. Perfekt liten kylbag! Tack för grattishälsningen hos mig!

    kram Mia

    SvaraRadera
  8. Halloj!!!
    Den som ändå fick åka på sommarfest =)
    En perfekt liten kylbag det där!!
    Ha en fin dag!!¨
    Kram Fia

    SvaraRadera
  9. Ja, nu har det vart mycket sommarfester här och där.. Hoppas lilla Clara hade det bra.. Och att du fick dig en mysig stund vid datorn ; )

    ♥Mia

    SvaraRadera
  10. Det är nog många som har mycket den här veckan med examen o fester....Så fin o somrig kylväskan var! Önskar dig en Trevlig Torsdag! Kram Therese

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Hoppas det blev en lyckad sommarfest :)

    Jag hittade en uppdatering (på inställningar tror jag) som gällde inlägg. Efter det kunde jag välja storlek på bilderna.

    Vilka fantastiska foton du tagit på våfflorna i köket! Vilket program redigerar du dina bilder i? Eller har du bara en toppenkamera ;)

    Kram Milla

    SvaraRadera
  12. Vad bra med en liten kylbag. :)

    Det låter som ni har ett härligt sommarliv hos er nu. Härligt! :)

    Ha en fantastisk dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera