torsdag 10 juni 2010

Sommarlov nr 1

Just nu i mitt köksfönster.


Klänning/linne från märket Culture.



Hej hopp!

Idag har Alexanders härliga sommarlov startat! Jag minns själv vilken underbar känsla det var när man gick hem från skolan den där allra sista dagen på ett helt läsår. Ja kära nån.....nästa år ta han studenten! Tiden går alldeles för fort. Men i sommar blir det inte så mycket lov för honom. Han ska bara vara ledig i 2 veckor, och sen blir det jobb i ca 8 veckor. Men han är så glad att han har fått sommarjobb....och två dessutom *ler*. Min ledighet väntas först om 4 veckor.

Dagen idag har varit god. Började med lyxig och skön egentid hos Emma nageldesign. Alltid lika trevligt att vara hos henne och naglarna blir så fina. Åkte sedan hem och hade en slapparstund med barnen. Kollade runt lite på facebook i mobilen (ja för jag har köpt mig en vit *blink* Iphone ju). Hade fått ett mail från gulliga Frida som äger butiken hem å vila om att klänningen/linnet på bilden ovan hade kommit hem. Clara och jag for dit, och köpte det förstås *blink*. Snyggt, eller hur? Passade också på att köpa med oss mat från thairestaurangden när vi ändå var på staden. Mums mums.

Nu sitter vi här med en varsin dator i knäet. Alle är och tränar med hockeylaget. Ikväll blir det bara jobb till kl 02.30 för min del, sen hem och sova så att jag orkar upp imorgon bitti för att gå på Claras avslutning som är på morgonen.

Ha en fortsatt skön kväll alla mina vänner!

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. vilken snygg underklänning... *blink*

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag du har haft .WOW vad läcker klänning den gillade jag .Bara så fin Önskar dej en fin kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera