onsdag 7 april 2010

Bullbak

Ullevi sommaren 2006




Hej hopp!

Vilken härlig vårdag det är här hos mig idag.

Idag bakar jag och Robbie Williams bullar. Ja okej då, jag bakar och han står för underhållningen. Han har bl a spelat Let me entertain you för mig. Ganska passande kan jag tycka;). Han är absolut en av mina största favoriter.......kanske t o m den största. Jag var på hans konsert på Ullevi sommaren 2006, vilken magisk kväll det var!!!!! Bästa vädret, bästa sällskapet, bästa artisten, ja allt var bara bäst. Han är en helt suverän entertainer tycker jag. När han sjöng Feel och 57 000 personer i publiken sjöng med, då kan vi snacka ståpäls! Ja en sådan kväll:). Den var alldeles alldeles......underbar;).



Idag hissar jag flaggan för min kusin i Ludvika som fyller 40 år! Grattis grattis till dig Charlott. Hoppas att du får det toppen på lördag. Kramis.


Ikväll åker jag till barnen och pappa Patrik och tittar på hockey, HV71-Skellefteå. HV blå är dom bästa heja heja heja HV....lalala.

Kramis/Heléne

8 kommentarer:

  1. Heja på Hv åt mej med...! har hört att Robbie är en jäkel på bullbak :)) ha en urhärlig kväll/kram Christina.W

    SvaraRadera
  2. FBK! FBK!! FBK!!! Hälsa från de andra galna hockeyfansen på Bästkusten!
    Eric spelade cup i Mörrum häromhelgen och mötte alldeles för bra lag för att Varberg skulle platsa...Ojojoj! //Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du tittade in!
    Jag såg ditt kryddfack, det passade bra där bredvid spisen. Gillar dina greengategrejor, älska deras sortiment.
    Ha det så gott Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Fina bullar - nästan lika fina som mina ;) Idag mår vi bättre och Frida har nu mellanlandat på flygpatsen i Amsterdam (ingen magsjuka ännu -puh). Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Det är ju min favorit bulle! Får den nästan aldrig ( lika bra det!) *ler*
    :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Det var verkligen en fantastisk kväll!
    Det spekuleras i att han ska komma till Ullevi i år men ingen vet säkert. Men någonstans skall vi väl hitta honom...!!! Vi åker!
    Kramar Kristina

    SvaraRadera
  7. Hihi, jag va också där på Ullevi 2006. Måste ha suttit ungefär på samma plats för jag hade samme blick över scenen! Kul!

    Trevlig helg!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera