lördag 17 april 2010

Lördag


Hej på Er!

Sitter här hos pappa Patrik med Alexander och Clara och tittar på SM-final nr 2 i hockeyn. HV leder med 2-1, tjohooooo:)!!! Försöker att blogga också och dricka en Staropramen. Lite svårt att koncentrera mig på bloggen när det är hockey på tv.

Idag har jag haft besök av en av alla mina snälla och söta arbetskamrater. Vi fikade, snackade och hade jättetrevligt. Servetterna på bilden kommer från butiken dromgarden som ligger i Norrköping. Visst är de fina? Butiken har även en nätbutik. Värt en titt kan jag lova.

Ikväll ska jag titta på Millennium och vara rädd;).

Kramis/Heléne

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du har så mycket fina Green Gate prylar. (Själv äger jag bara en kökshandduk därifrån. Men vill ha destå mer ;)
    Hur gick hockeyn? Då varken Leksand eller Mora är med känns det inte lika skoj?

    Ha en trevlig lördagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen och vackert fika! Jag är också lite rädd i kväll,men måste kolla.... Kram Maria

    SvaraRadera