torsdag 15 april 2010

Hopp




Vill börja med att tacka för alla snälla och rara kommentarer som jag får här efter mina inlägg. Jag blir så jätteglad. Det gör det ännu roligare att blogga, när man märker att det faktiskt finns folk som läser och kanske t o m tycker om mina bilder och det jag skriver om;). TACK än en gång!


Hej hopp!

Igår hjälpte Alle sin syster att sätta upp studsmattan. Gissa om hon blev glad:). Så här har det hoppats i det fina vädret i eftermiddag.
Idag visar jag några hoppbilder på Clara. Dock inte hopp från studsmattan, utan från grannens trapp;). Vi hade en rolig stund tillsammans med den lånade kameran häromdagen.



Äääntligen är det dags för SM-finalerna i hockey. Så ikväll drar Alle på sig sin tröja och hejar och hoppas att rätt lag vinner:). HV blåååååååååå!!!
Kramis/Heléne

1 kommentar: