fredag 30 april 2010

Valborg


Hej hopp!

Sista dagen i april är här. Vart tog denna månaden vägen undrar jag??? Så otroligt fort tiden går. Tur att jag inte blir äldre *blink*.

Idag händer det inte så mycket här hos mig. Barnen har gått till sin pappa, så jag får fira Valborg själv. Blir Thai-mat, ett glas vin och tv för min del ikväll. Ska bli skönt att bara slappa.

Idag hissar jag flaggan för H.M. Konung Carl XVI Gustaf som fyller år! Hoppas han hinner läsa min blogg på sin födelsedag, så att han inte missar min gratulation *fniss*.

Ha en skön Valborg alla mina vänner!!!

Kramis/Heléne

9 kommentarer:

  1. Önskar dig också en trevlig Valborg, jag ska också gotta mig med ett glas vin lite senare!
    Kram och ha det bra! Marie

    SvaraRadera
  2. klart Sveriges Konung läser bästa bloggen :) Ha en trevlig Valborg och en underbar Barcaresa... kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du få en mysig kväll hemma =) Kan vara rätt skönt att få rå om sig själv ibland. Läsa bloggar funkar alltid som vän =)
    Vart köper du ditt Green Gate porslin?
    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Jag är säker på att kungen läser din blogg!! *ler*
    Jag sitter rätt ensam jag med ikväll, sönerna tältar, maken äter steak med sin bror och de små kommer nog att somna snart. Men tv:n och jag tar hand om varandra! Är trött, så det ska bli skönt att lägga upp fötterna lite.
    Ha en skön valborg!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hihi, det kan tänkas att han har lite annat att tänka på. Hör hört att det är lite trubbel inom familjen..
    Önskar dig en trevlig valborg!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Jag tycker din blogg är helmysig och du med. Ha en skön resa.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Kul att hitta hit! (via Elle)
    Ja tänk vad tiden gå fort! Liksom fortare och fortare med åren??
    Nu tar jag mig en titt runt här hos dig:)
    Ha en fin dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Tack för de fina orden på min blogg! Tack det samma! =)

    Hoppas du hade en mysig valborgskväll!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Trodde han skulle lämnat ett avtryck här ... men det verkar som han tyvärr inte hann?
    :)

    SvaraRadera